Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

tisdag 15 september 2009

Den som hade pengar - lalalalala

Jag tittar ofta på hus på Finn.no. Inte för att vi ska flytta, men för att jag sedan barnsben alltid varit intresserad av arkitektur och hus. Som liten drömde jag om att bli arkitekt eller mäklare, men jobbar nu med något helt annat.

I allafall, det finns flotta hus runt om Oslo och jag bara måste visa de här.


Boa Eiendomsmegling

Det nedre huset är ett typiskt "Emma-objekt" där jag kan fantisera om renovering och trädgårdsplanering. Om jag hade haft Pippis kappsäck med pengar hade jag roat mig med att renovera fastigheter. Det är jobbigt, men så himla kul, att ta fram det bästa ur ett glömt hus. Eller vad tycker ni?


Grandahl Eiendomsmegling

2 kommentarer:

Solveig sa...

Åååå så herlig det såg ut!! Enig med deg; der kunne jeg lett ha bodd......om jeg hadde en hurv med penger! Men det har jeg ikke. Hadde vel ikke hatt råd til å bodd i uthuset på tunet engang:o) Men men, har det vel bra som jeg har det også...:o)
Klem fra Solveig

Charlotte sa...

For et flott hus! Tenk å bo der ja:)
Ha en fin dag videre.

Charlotte

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails