Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

tisdag 15 september 2009

Under construction

Foto: Håvard Fosse

Lite ny som jag är tog jag en backup av bloggen för att ändra lite på den. När jag importerade den igen följde inte länkarna med och för mig som inte är javaprogrammerare är det ett ***** jobb att hitta koderna för att klistra in dem igen. Därför måste jag nu göra det manuellt. Får bara hoppas att jag hittar tillbaka till alla andras härliga sidor jag lagt i mitt arkiv.

Beklagar!



2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Emma. Jag börjar inte jobba förrän 13:00 idag så då har jag blogg-tid. Har rullat ända ner på din sida. Eran hall blev otoligt fin när ni målat vitt, och adventskalendern jar jättesöt. bra tips. Töligt när bloggeriet krånglar, hoppas du får hjälp.
Ha det gott där i Oslo
Kramisar
AnnaMaria

Anette sa...

Tack för kommentaren och besöket hos mig!
Så förargligt med bloggen! Jag råkade också radera hela min blogg av misstag en gång - det var inte kul!
Ha det gott!//Anette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails