Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

fredag 5 november 2010

Odd Molly och ett kamerastativ


Jahaaaa? Men vad är det här nu då? Jo en morgontrött Emma bestämde sig för att prova kamerastativet som legat och dammat i fyra år. Bottenplattan försvann spårlöst för länge sedan och när jag fick en ny i julas kom den första fram igen. Är det inte typiskt? Kanske jag ska köpa en ny blixt så den som försvann i somras kommer fram den med?

Sköna höstskor från Ecco

Även om jag inte ser så glad ut på bilderna skrattade jag nervöst och uppgivet innan det kom några bilder som var ok. Insåg att man (jag) inte ser så pigg ut när sömnen är för knapp och håret inte kammats och mascaran ligger och torkar i skåpet. Men det är som regel så jag går omkring på dagarna här hemma. Och så förstår jag varför Lilleman häromdagen undrade varför jag ser så arg ut, när jag bara var helt...avslappnad..(!) Trööött.... men lycklig!


Klänningen kommer från Odd Molly och den har jag velat ha så himla länge, men tycker det är lite överprisat. Av en slump såg jag att Dorothea hade 30% på märket på ett nattöppet köpcenter så då drog mor på nattshopping för första gången och hade sån tur att de hade den i min storlek. Man får vara glad för det lilla. Nattshopping var för övrigt ganska hysteriskt, bilköer och gråtande barn överallt. Små barn ska vara hemma på kvällen och sova är nu min mening!
Nu ska jag beställa ved så vi kan elda lite i spisen...mysigt!

Ha en fabelaktig helg!

Emma

10 kommentarer:

Mejrams! sa...

Passar dig som en smäck! Snyggt! Ha en riktigt skön helg!/Kram Merja

LjuvligtLantligt sa...

Åååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhh vad snygg!!!! *avis*
Kram Git

cat sa...

Himla snygg!!
Ha vår ved kom igår, så vi eldar redan ;D Det behövs verkligen , vi har haft höstväder idag, hua...
Ha de gott. Kram, Catarina

Inger-Lise sa...

Velig fin!! :) Og tøffe du som slenger ut stilige bilder av deg! Kult! :)
Goooood helg! KLEM

Bella sa...

Åååh, vilken goding du fyndat, riktigt snygg!!

Visst är det galet hur man tappar bort saker och till slut ger upp letandet och köper nytt och då kommer det fram...

Hoppas du får en riktigt bra Allhelgona helg :)

Kramar Bella

Hanna sa...

ha en fortsatt bra helg.
kram
hanna

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint du är i din Odd Molly och de snygga höstskorna från Ecco, och inte kan man tro att du fick ditt tredje barn för 3 månader sedan, så nätt och fin som du är.

Kul att fota med stativ. Jag har ett som jag ärvt efter svärfar, men använder det alldeles för lite.

Önskar dig en fin helg!
Kram,
Regina

Vimsingen sa...

Klänningen är superfin. Men varför ha reor på nätterna?

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefin! :-)

Piffa och Puffa sa...

Där hade du tur. Oftast är det slut redan innan man kommer in i butikerna. Går åt som smör i solsken.
Fin är den i alla fall. Grattis!
Kramar Anette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails