Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

söndag 30 augusti 2009

Vilken härlig söndag

Efter en skön lång promenad i skogen med kladdkaka och varm hemlagad körsbärssaft har jag målat alla dörrkarmar i hallen. De var så fula efter tre år med småbarn i huset. Nu är det vitt och fint igen, men det lukter lite starkt...



Nu njuter jag mörkret ute och lyset inne. Det är lite mysigt med de tidiga höstdagarna ändå.



Funderar lite på vad vi ska ha för krokar på badet nere. Har de här fina från Lisbeth Dahl som jag fyndade i påskas, men vi är inte helt säkra på om de passar, lite för stora kanske.



Snart kommer det bilder från färdiga bad, lite elektrikerarbete som kvarstår och jag vill vänta tills allt är helt klart. Men vi är väldigt nöjda.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails