Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

tisdag 14 september 2010

Svampår i år

Igår hade jag runt 150 besök här och kikade på min utsikt. Vansinnigt kul! Vem tycker inte om sällskap? Ännu trevligare är det om ni lämnar spår efter er så jag kan hitta till er också. Det är alltid skoj att hitta nya bloggar.




Det är svampår i år, igen. Men inte har jag tid att gå ut i skogen, och inte vet jag var jag skulle leta heller, hittar bara flugsvamp. Nej då får jag hellre leta efter min externa kamerablixt som varit borta sedan juli. Åh, som jag saknar den!! Mörkret smyger sig på så fort. Kanske ligger den någonstans på Lillemors rum? Där behöver det städas minsann. Jajamensan! ...som är hennes nya favoritord.


15 kommentarer:

Mejrams! sa...

Alltid roligt med många besökare! Så fina flugsvampskrokarna är!/Kramen

a piece of happiness sa...

Vi är är helt enkelt för lata att lämna en kommentar. Men du vet att jag tittar alltid in när något nytt händer hos dig.

Kram LiseLotte

Martilie sa...

Så kos med mange besøk! :)

Nydelige bilder, skikkelige glad-bilder :)

Likte også de vakre hagebildene under her -ikke rart mange legger veien innom på besøk hos deg..

Ha en flott dag!

Klem fra Tove

Tigris Predikantan sa...

Du verkar ha hittat en hel drös med svampar, ju!
:)

Vardagens guldkorn sa...

Jajamensan är ju ett så bra ord, klingar så käckt och positivt. Passa på och njut, det är bättre än "Nej! Kan SJÄLV" ;0)
Coola svamppallar =0)
Grattis till så många besökare...förstår nyfikenheten att veta vilka det är... jag var en av dem igår i alla fall =0)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Linda

Anonym sa...

Men vilka underbara svampar du har hittat =) Kram

Viola sa...

Vad trist med blixten hoppas den kommer fram, jissis vad det växer flugsvampar inne hos dig, himla fint tycker jag, vad roligt att så många nu hittar till dig, hoppas dagen varit bra, kramen

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Det var det finaste barnmöblemang jag sett på länge!

Jättefina bilder från din lilla prinsessas rum :)

Här beror det på tidsbrist och stress, då blir tyvärr bloggande lidande :( Men nu börjar allt lugna sig...

Vad kul med så många besökare!!

Ha en fin kväll!
Kramar Linda

Elsa och Helena sa...

Har aldrig sett några liknande möbler...så läckra och fina! Jajamensan, var ett bra ord...kanske tar efter:)

KRAM Helena

Karna sa...

Møter mange sopp plukkere når jeg går i skogen med hundene, men jeg plukker ikke jeg heller....ser ikke forskjell på soppene så da er det tryggere å kjøpe i butikken....eller ha slike fine sopper som du viser på bildet her..kjempe søte!

Mina dagar sa...

åh, så fint hon har på sitt rum!!!!
Originellt!
Må bäst!
Kramar Eva

färgtrappan sa...

Hej du där i "svampskogen" ;)
Flugsvampar ser ju så härliga ut, synd att de inte går att äta. Hittade ett praktexemplar när jag o dotter var ute i skogen i helgen, det var också den enda svamp vi hittade, men den fick stå kvar...kanske bäst så...

Här är det också svårt att hitta "borttappade" pryttlar.. och jag kan inte ens skylla på små barn som kanske, kanske är inblandade i "borttappningen"...

Ha det fint!

Annika sa...

Hej Emma,
surfade runt och hamnade här av en slump :)

Åh va kul med så många besökare och vilka mysiga svampbilder :)

Violetta sa...

Gøy med så mye besøk, men så er det trivelig hos deg også da! :)

Så koselig du har det ved inngangen (er i innlegget under jeg nå) Deilige farger fra rødt til lilla, og herlig med tre og stein. Liker sånt jeg! :)
Også så fint med mamma på besøk! Mamma er mamma enten man er liten eller stor, og det fine med mammane er at de er like glade i ungene sine enten de er blide eller gretne (i hvert fall etterpå ;-) Jeg savner min hver dag jeg

Catherine sa...

I would like to be a kid again and have a nice room like this one!!!how beautiful. Catherine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails