Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

onsdag 2 december 2009

För en God morgon!

God morgon!

Ja, det är "god morgon" med utropstecken, för detta är redan en fin dag. När jag sent i går kväll kom hem från kranskurset hade jag två extra trevliga besked på bloggen.

Den första var från Git, Ljuvligt Lantligt, som berättade att jag haft turen att få en extrapremie i hennes klocklotteri. Se så fin!! Tack Git, du vet...Jag tror jag redan hittat rätta platsen.


Foto: Git, Ljuvligt Lantligt

Den andra var från Catherine, Le Monde de Catherine att jag vunnit hennes julgiveaway.
Merci beaucoup!


Foto: Catherine, Le Monde de Catherine

Titta in på deras bloggar. Jag besöker de ofta och trivs gott på begge två.



3 kommentarer:

Villa von Krogh sa...

Hei du. :)

Det er 5 forskjellige nyanser hvis jeg ikke husker helt feil. De mørkeste går mot grått. Den lyseste er veldig hvit... Så du har rett i det.

Alt bra med deg? Ha en fin dag!
Klem A

Fånga dagen sa...

Vilken tur du haft då och vilka fina vinster. Hoppas det gick fint på kursen.
Ha det gott Kram Lena

Louise sa...

Du har varit en riktig turgumma!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails