Alla bilder är tagna av mig om inte annat uppges ©Emmas Utsikt

fredag 13 november 2009

Helgen har intagit hemmet

Nej, men vem er det som har slagit sig ner i stugan? Tror minsann det är den sköna helgen som intagit hemmet. Härligt!
Barnen sover, lite god rödvin i glaset och inga plikter som kallar. Himla tur jag hann göra färdigt de här krukorna till min goa´ väninna H, innan helgen tog mig med storm. Hon gillar vitt och turkos, så då blev det turkosa krukor och vita lökar.





Glöm inte bort dina vänner. En liten extra tanke när någon minst anar det är inte så dumt.




11 kommentarer:

RMnorge sa...

Hei Emma!

Og takk for hyggelig kommentar hos meg! Inspirerende blogg du har - jeg har tittet innom før... Fredagskvelden begynner å nærme seg slutten - nyt det som er igjen av den.

*Smil* fra Catherine

Louise sa...

Du har alldeles rätt, en extra liten tanke för nån vän glädjer länge! Så fint du har gjort till helgen!

Elsa och Helena sa...

Så fint du har gjort och vänninan kommer att bli så glad...:)

Kram Helena

Nilla Q sa...

Lugn och skön helgstämning på dina fina bilder!

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Pernilla

Violetta sa...

Så sant så sant! Venner skal stelles med omhu :) Vakre sammenplantninger - enkelt men effektfult. Litt mose, et lys og noen kanelstenger...voila! At jeg ikke har tenkt på det selv. Hvorfor betale skjorta når man kan gjøre det bedre selv :)

PS) Pakken ble sendt i går, endelig. Håper du har den på mandag. Rigtig god helg til dere!

Inger-Lise sa...

Så fint det ble med mose og kanelstenger! Lukter sikkert godt også. :-)
Har ikke sett noen krydderstjerner før (forrige innlegg) med det var en morsom ide. Gleder meg til å se flere kreative og inspirerende ting du lager på kurset. Det er bare så herlig at vi nærmer oss jul for hver dag! ;)
Ønsker deg og dine en god helg! Klem

Ocean showroom sa...

Myspysigt Emma! Hoppas att du njuter helgen. Här är wilma riktigt dåligt så jag ska gå och lägga mig brevid henne nu! Natti o Kram alexandra

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Emma! Takk for hyggelig hilsen:) Så koselige bilder du deler med oss i dag!! Enig med deg! Herlig med helg! Jeg har kost meg med fantastiske interiørbøker i dag!! De var faktisk flotte alle sammen! Anbefales!

Ha en fortsatt deilig lørdagskveld!

Klem Anette:)

Annika Christensen sa...

Du har så rätt så rätt. Man får inte glömma sina vänner. Det är ju faktiskt roligare att ge än att få.
Ha en skön helg
Annika

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Men vad gulligt av dig!
Det är så roligt att få ge bort till dem man tycker om, brukar jag också göra ibland *ler*

Det enda man får hoppas på är att de inte känner att de måste ge igen...

Din vännina kommer bli så glad :)

Varma kramar Linda

Minmill sa...

Hei Emma, og tusen takk for hyggelige kommentarer hos meg sist uke. Det er alltid gøy når noen legger igjen noen små ord. Jeg skjønte ikke så mye når jeg kom inn til deg. Du skriver norske kommentarer, men her på bloggen har du svenske innlegg. Jeg tipper at du en svensk dame som bor i norge, og har lært deg å skrive norsk. :)) Koselig blogg du har her inne. Jeg kommer gjerne tilbake på besøk her....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails